Πώς μια ελληνική επιχείρηση βρέθηκε στο επίκεντρο του NFL Super Bowl

Όποιος είδε το φετινό εντυπωσιακό σόου στο halftime του NFL Super Bowl LVI, που έγινε πριν μερικές μέρες στο καινούργιο SoFi Stadium στο Inglewood της California, μπροστά σε 100.000 κόσμο, ίσως να παρατήρησε τα σκηνικά, που φιλοξενούσαν τους καλλιτέχνες και που έμοιαζαν σαν σπιτάκια σε μιά γειτονιά με παλιά αυτοκίνητα παρκαρισμένα υποτίθεται έξω από κάθε σπίτι.

Του Ιωσήφ Αβράμογλου

Πράγματι, η γειτονιά που έγινε αναπαράσταση είναι η γειτονιά που μεγάλωσε ο Dr. Dre στο Compton της California. Ο Dr. Dre ήταν αυτός που είχε και την καλλιτεχνική επιμέλεια της 15λεπτης παράστασης, στην οποία συμμετείχαν και οι Mary J. Blige, Snoop Dog, Eminem, Kendrick Lamar, 50 Cent και Anderson .Paak.

Στη γειτονιά του Dr. Dre υπήρχε ένα φαστφουντάδικο που λεγόταν “Tam’s Burgers” και το οποίο ήταν καθημερινό στέκι τόσο για τον ίδιο όσο και για άλλους άγνωστους ράπερς της περιοχής.

Έτσι λοιπόν στην αναπαράσταση της γειτονιάς, ο Dr. Dre θέλησε να βάλει και μιά ταμπέλα αντίγραφο σαν εκείνη που είχε το αγαπημένο του χαμπουργκεράδικο. Το αξιοσημείωτο είναι ότι τα “Tam’s Burgers” είναι μία επιχείρηση που υφίσταται και σήμερα και είναι ίσως η πρώτη φορά στην ιστορία του Super Bowl, που μια μικρή επιχείρηση διαφημίζεται τόσο δυναμικά μέσα στο περίφημο halftime, χωρίς να πληρώσει και μάλιστα δίπλα σε τόσους μεγάλους σταρς της μουσικής!

Το ενδιαφέρον όμως είναι ότι τα ταχυφαγεία “Tam’s Burgers” ανήκουν σε Έλληνες και συγκεκριμένα στην οικογένεια του ιδρυτή του Κώστα Βωβού. Ο παππούς έστησε το πρώτο μαγαζί πριν από 50 χρόνια. Τώρα, την μικρή αλυσίδα των “Tam’s Burgers”, που βρίσκονται σε διάφορες γειτονιές στην ευρύτερη περιοχή του Λος Άντζελες, την διαχειρίζεται ο εγγονός Σπύρος Βωβός. Τον οποίον σε κάποια φάση τον πλησίασε ο μάνατζερ του Dr. Dre και του ανακοίνωσε ότι ο διάσημος ράπερ θα ήθελε να συμπεριλάβει στα σκηνικά του halftime μία ρέπλικα της παλιάς φωτεινής επιγραφής του καταστήματος.

Έτσι λοιπόν, μια ελληνογενής επιχείρηση στην California βρέθηκε από το πουθενά να διαφημίζεται δωρεάν στην τηλεοπτική στιγμή με την υπέρτατη τηλεθέαση στην Αμερική και παγκοσμίως, μιας και πρόκειται για το αναμενόμενο κάθε χρόνο σόου στο διάλειμμα του Super Bowl.

(Κάθε Σάββατο και Κυριακή βράδυ, από τα μεσάνυχτα μέχρι τις 3 το πρωί, ο Ιωσήφ Αβράμογλου παρουσιάζει από τον Real FM στους 97.8, την εκπομπή “After Midnight… όπως έλεγε και ο J.J. Cale”, με πολλή και καλή μουσική).

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ