Το κόκκινο φόρεμα ήταν πολύ ωραίο αλλά η δεύτερη εμφάνιση της Beyonce μετά τη γέννα είναι πιο τολμηρή και πιο σέξι…
Πιο σέξι η νέα έξοδος της Beyonce
Το κόκκινο φόρεμα στην πρώτη της εμφάνιση ήταν εντυπωσιακό, αλλά η δεύτερη εμφάνιση της Beyonce μετά τη γέννα είναι πιο τολμηρή και πιο σέξι... ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
