Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με τα ήθη και τα έθιμα της μεγαλοβδομάδας, σήμερα, Μ. Πέμπτη η τραγουδίστρια έβαψε τα αυγά για το πασχαλινό τραπέζι! Αλλά κάτι την ανάγκασε να ζητήσει βοήθεια από τους φίλους της στο twitter:
Δέσποινα “εκπέμπει”…SOS!
Είναι γνωστό ότι η Δέσποινα Βανδή είναι εξαιρετική νοικοκυρά. Μαγειρεύει, ζυμώνει ψωμί και κρατάει όλα τα ήθη και τα έθιμα...
