Τον έπιασε η ζέστη – Βγήκε ολόγυμνος στον δρόμο – ΦΩΤΟ

Φορώντας μόνο το κράνος του οδηγούσε τη βέσπα του, όταν αστυνομικός τον σταμάτησε...

Φορώντας μόνο το κράνος του βγήκε στον δρόμο Γερμανός στο Βραδεμβούργο, την περιοχή που περιβάλλει το Βερολίνο, καθώς ο υδράργυρος μπορεί να φθάσει τους 39 βαθμούς Κελσίου.

Ο άνδρας προφανώς παραζεστάθηκε και βγήκε κυριολεκτικά από τα ρούχα του με τον αστυνομικό να τον σταματά και να του κάνει παρατήρηση.