Το πρώτο ρομπότ εστάλη στον αντιδραστήρα 1 της Φουκουσίμα – ΒΙΝΤΕΟ

To πρώτο ρομπότ εστάλη στο πυρηνικό εργοστάσιο της Φουκουσίμα στην Ιαπωνία καταγράφοντας πλάνα... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΤΝΕΟ

To πρώτο ρομπότ εστάλη στο πυρηνικό εργοστάσιο της Φουκουσίμα στην Ιαπωνία καταγράφοντας πλάνα από τον πυρηνικό σταθμό. 

Η έκρηξη στον αντιδραστήρια 1 της Φουκουσίμα σημειώθηκε τον Μάρτιο του 2011, όπου 16.000 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από το πυρηνικό δυστύχημα. 

Δείτε το βίντεο από τη “Daily Mail”:

.

Πηγή: en.enikos.gr

Δείτε επίσης:

ΒΙΝΤΕΟ-Φουκουσίμα 3 χρόνια από την καταστροφή