Ο Ερντογάν για τις συναντήσεις του στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ: Όλα πήγαν καλά

Την ικανοποίηση του για τα αποτελέσματα των συναντήσεων που είχε στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ...

Την ικανοποίηση του για τα αποτελέσματα των συναντήσεων που είχε στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ στο Λονδίνο, εξέφρασε πριν από λίγο ο Τούρκος Πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Takvim, ο Τούρκος Πρόεδρος όταν ρωτήθηκε από τους συμπατριώτες του δημοσιογράφους για το πώς πήγαν οι συναντήσεις τους με τους ηγέτες, απάντησε: «Όλα πήγαν καλά».