Με πτώση άνοιξε το χρηματιστήριο στο Τόκιο

Με πτώση άνοιξε σήμερα το χρηματιστήριο στο Τόκιο, μετά από πτώση... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Με πτώση άνοιξε σήμερα το χρηματιστήριο στο Τόκιο, μετά από πτώση πάνω από 3% χθες, λόγω της πτώσης σε άλλες αγορές, του ανερχόμενου γιεν και των αυξημένων γεωπολιτικών κινδύνων.

Το πρώτο λεπτό των συναλλαγών, ο δείκτης Nikkei κατέγραφε πτώση 52,22 μονάδων (-0.28%), φθάνοντας στις 18.398,76 μονάδες. Είχε πτώση σχεδόν 600 μονάδων χθες, στην πρώτη συνεδρία του 2016.

Ο γενικός δείκτης Topix κατέγραφε πτώση 4,98 μονάδων (-0.33%), φθάνοντας στις 1.504,69 μονάδες.

 

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ