Με πτώση άνοιξε ο Nikkei

Με πτώση άνοιξε σήμερα το χρηματιστήριο στο Τόκιο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Με πτώση άνοιξε σήμερα το χρηματιστήριο στο Τόκιο, μετά την πτώση της Wall Street την Παρασκευή και την άνοδο του γιεν.

Μετά το πρώτο τέταρτο των συναλλαγών, ο δείκτης Nikkei κατέγραφε πτώση 482,06 μονάδων (-2,8%), φθάνοντας στις 16.665,05 μονάδες.

Ο γενικός δείκτης Topix κατέγραφε πτώση 38,54 μονάδων (-2,75%), φθάνοντας στις 1.363,91 μονάδες.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ