Με μεγάλη άνοδο άνοιξε ο NIKKEI

Με μεγάλη άνοδο άνοιξε σήμερα το χρηματιστήριο στο Τόκιο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Με μεγάλη άνοδο άνοιξε σήμερα το χρηματιστήριο στο Τόκιο, μετά από τις δηλώσεις του προέδρου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και της ανόδου του δολαρίου.

Το πρώτο λεπτό των συναλλαγών, ο δείκτης Nikkei κατέγραφε άνοδο 429,69 μονάδων (+2,33%), φθάνοντας στις 18.865,56 μονάδες.

Ο γενικός δείκτης Topix κατέγραφε άνοδο 2,23%, φθάνοντας στις 1.552,06 μονάδες.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δείτε επίσης:

Με άνοδο έκλεισε η Wall Street