Κατασχέθηκε 1 τόνος κάνναβης!

Δύο άνδρες, ηλικίας 25 ετών, συνελήφθησαν σε αυτοκινητόδρομο κοντά στο...

Δύο άνδρες, ηλικίας 25 ετών, συνελήφθησαν σε αυτοκινητόδρομο κοντά στο Παρίσι. Στην κατοχή τους βρέθηκε ένας τόνος ινδικής κάνναβης μέσα σε βαλίτσες από το Μαρόκο, που η κάθε μία περιείχε 30 κιλά από το συγκεκριμένο ναρκωτικό.Οι άνδρες έχουν τεθεί υπό προσωρινή κράτηση και αναμένεται να δικαστούν σήμερα το απόγευμα.Πηγή: lefigaro.fr