Google Doodle: Αφιερωμένο στην Εθνική Ημέρα του Κουβέιτ – ΦΩΤΟ&ΒΙΝΤΕΟ

Αφιερωμένο στην Εθνική Ημέρα του Κουβέιτ, που είναι μια από τις πιο σεβαστές γιορτές του έθνους, είναι το σημερινό Google Doodle.

Το Κουβέιτ εξελίχθηκε από έναν θαλάσσιο εμπορικό σταθμό για ψαράδες και εμπόρους μαργαριταριών στις αρχές του 17ου αιώνα σε έναν διεθνή επιχειρηματικό κόμβο στην αραβική χερσόνησο.

Ο πρώτος εορτασμός της εθνικής εορτής πραγματοποιήθηκε στις 19 Ιουνίου 1961, την ημερομηνία κατά την οποία το Κουβέιτ κέρδισε την ανεξαρτησία, αλλά οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι μετατόπισαν την Εθνική Ημέρα στις 25 Φεβρουαρίου για να αποφύγουν την ακραία καλοκαιρινή ζέστη (η οποία μπορεί να φτάσει πάνω από 52 βαθμούς Κελσίου). Ακόμη και με χαμηλότερες θερμοκρασίες, οι εορτάζοντες παραδοσιακά εξακολουθούν να διασκεδάζουν συγκεντρώνοντας σε τοπικά αξιοθέατα όπως η παραλία Μεσιλά και το πάρκο αναψυχής Al-Sha’ab, όπου οι οικογένειες απολαμβάνουν πικνίκ.

Τα εθνικά χρώματα του Κουβέιτ, λευκό, κόκκινο, μαύρο και πράσινο, που διακοσμούν τη σημαία στο έργο τέχνης Doodle, κοσμούν τα πάντα, από ιδιωτικές κατοικίες μέχρι μπαλόνια που είναι δεμένα σε βάρκες στη μέση του ωκεανού. Η παραδοσιακή αρχιτεκτονική των τοπικών ιστορικών τοποθεσιών με αιολικούς πύργους ωραιοποιείται με τα εθνικά χρώματα, όπως φαίνεται στο παραθαλάσσιο χωριό Al Bahhar, ένα από τα πρώτα θαλάσσια εμπορικά φυλάκια του Κουβέιτ.

Το Google Doodle για την Εθνική Ημέρα του Κουβέιτ

google doodle Κουβέιτ

Τι είναι τα Google doodle

Τα doodle δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων.

Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες.

Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι Μπριν, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου.

Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ