“Έλληνες συγνώμη για την..Μέρκελ”

"Γεια σας Έλληνες συγνώμη για την κυβέρνησή μας" γράφει το πλακάτ που κρατάει η Γερμανίδα στη χθεσινή διαδήλωση συμπαράστασης στους Έλληνες. Να λοιπόν που κάποιοι "Γερμανοί είναι φίλοι...της αλήθειας"....

 “Γεια σας Έλληνες συγνώμη για την κυβέρνησή μας” γράφει το πλακάτ που κρατάει η Γερμανίδα στη χθεσινή διαδήλωση συμπαράστασης στους  Έλληνες. Να λοιπόν που κάποιοι “Γερμανοί είναι φίλοι…της αλήθειας”….