Μόδα οι προσλήψεις μέσω social media

Μόδα οι προσλήψεις μέσω social media

 

Το 89% των εταιρειών κάνει χρήση των social media για την πραγματοποίηση προσλήψεων, σύμφωνα με την έρευνα «Τα social media και το HR» που παρουσιάστηκε στην εκδήλωση «Οι επιπτώσεις των social media στις πρακτικές HR» του Συνδέσμου Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας (ΣΔΑΔΕ)

Στην έρευνα πήραν μέρος 106 επιχειρήσεις από τις οποίες 59% ήταν πολυεθνικές, 44% δραστηριοποιούνται στο χώρο των υπηρεσιών, 17% στη βιομηχανία και 24,5% στο εμπόριο.

Με βάση την έρευνα, η οποία παρουσιάστηκε από την Δρ. Όλγα Επιτροπάκη, η πλειοψηφία των εταιρειών (43%) ξεκίνησαν να χρησιμοποιούν τα social media πιο ενεργά τα τελευταία 2 χρόνια.

Πρώτο σε χρήση είναι το LinkedIn και ακολουθούν το facebook, τα εταιρικά blogs, το YouTube, το Twitter και το Yammer ενώ εξαιρετικά περιορισμένη είναι η χρήση μέσων όπως το Pinterest και το Instagram.

Πρώτα στη χρήση των social media έρχονται τα τμήματα Marketing (53%) ενώ τα τμήματα HR έρχονται δεύτερα με ικανοποιητικά ποσοστά χρήσης (34%).

Όμως 48% των εταιρειών δήλωσαν ότι εξακολουθούν να μπλοκάρουν την πρόσβαση των εργαζομένων τους στα social media.

Σημαντικότεροι στόχοι χρήσης από τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού είναι: (α) Η αναζήτηση και προσέλκυση στελεχών (κυρίως μέσω LinkedIn), (β) η προώθηση του employer brand της εταιρείας (μέσω κυρίως LinkedIn & Facebook καθώς και YouTube & Twitter) και (γ) η διασταύρωση πληροφοριών του βιογραφικού υποψηφίου (μέσω LinkedIn & Facebook).

Το 46% των εταιρειών έχουν εντάξει τη γνώση των social media στα κριτήρια επιλογής junior στελεχών στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού.

Το 75% των εταιρειών θεωρούν ότι η χρήση των social media θα είναι σημαντική για το μέλλον της ΔΑΔ. Ως σημαντικότερα οφέλη τονίζουν την προσέλκυση ταλέντου (68%), το ξεκάθαρο employer brand (64%), την καλύτερη εσωτερική επικοινωνία (51%), την ενίσχυση του στρατηγικού ρόλου της ΔΑΔ (45%) και το αίσθημα υπερηφάνειας εργαζομένων (45%).

Όμως ως σημαντικότερα εμπόδια εντοπίζονται: η έλλειψη σχετικών γνώσεων (60%), η καχυποψία της ανώτατης διοίκησης (π.χ., φόβος δημόσιας έκθεσης της εταιρείας, χάσιμο χρόνου και μείωση της παραγωγικότητας των εργαζομένων) (55%) και εμπόδια νομικής φύσεως (50%).

 

Πηγή: euro2day.gr

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ