Συμβολική κατάληψη στα γραφεία της ΣΤΑΣΥ από τους εργαζόμενους – ΒΙΝΤΕΟ

Συμβολική κατάληψη πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι στα γραφεία της ΣΤΑΣΥ στην Ομόνοια... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συμβολική κατάληψη πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι στα γραφεία της ΣΤΑΣΥ στην Ομόνοια.

Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για την ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών που προωθεί η κυβέρνηση. Τα σωματεία των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ είχαν εκφράσει την κάθετη αντίδραση τους στην ιδιωτικοποίηση των κρατικών συγκοινωνιών.

 

Δείτε το βίντεο του STAR:

Δείτε επίσης:

Ελληνική σημαία 15 τετραγωνικών μέτρων στο Φαρμακονήσι – ΦΩΤΟ

Πανελλαδικές – Δύο μαθητές με κρίση άγχους στην Κρήτη

Ενισχύονται τα ΜΑΤ στην Ειδομένη – Ετοιμάζεται επιχείρηση εκκένωσης

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.