Απεργούν οι εργαζόμενοι του ΤΕΕ

Το Διοικητικό Συμβούλιου του συλλόγου εργαζομένων του ΤΕΕ υλοποιώντας την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης καλεί τα μέλη του σε 48ώρες επαναλαμβανόμενες απεργίες ξεκινώντας από Δευτέρα 19 Νοεμβρίου... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Απεργούν οι εργαζόμενοι του ΤΕΕ

Το Διοικητικό Συμβούλιου του συλλόγου εργαζομένων του ΤΕΕ υλοποιώντας την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης καλεί τα μέλη του σε 48ώρες επαναλαμβανόμενες απεργίες ξεκινώντας από Δευτέρα 19 Νοεμβρίου.

Τα αιτήματα του συλλόγου εργαζομένων του ΤΕΕ είναι τα εξής:

1)Να παρθούν πίσω όλα τα μνημόνια και οι εφαρμοστικοί τους νόμοι.

2) Καμία διαθεσιμότητα και καμία απόλυση στο δημόσιο.

3) Πλήρης κάλυψη των αναγκών των εργαζομένων σε παιδεία, υγεία και αξιοπρεπή διαβίωση.

4)Πλήρης κάλυψη των οικονομικών του ΤΕΕ από το δημόσιο μετά την κατάργηση των πόρων του.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.