Focus Bari: Οι Έλληνες ζουν online-Τα παιδιά έχουν πλέον ανάγκη το Ίντερνετ

H χρήση διαδικτύου μεταξύ των Ελλήνων και των Ελληνίδων από 13 έως 74 ετών έφτασε στο 95%, από 90% το 2019, σύμφωνα με την τελευταία πανελλήνια έρευνα «Focus on Tech Life» της εταιρείας ερευνών Focus Bari για το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Οι συνθήκες της πανδημίας ώθησαν στην ταχύτερη εξάπλωση της «ψηφιακής ζωής» και στην Ελλάδα, φτάνοντας έτσι σε καθολική χρήση (100%) στις ηλικίες έως 44 χρόνων και σχεδόν καθολική (97%) στις ηλικίες έως 54 ετών, καθώς επίσης σε πολύ ψηλά επίπεδα στις μεγαλύτερες και στις παιδικές ηλικίες.

Τα τελευταία χρόνια (2019-2022) η χρήση του Ίντερνετ παρουσίασε αισθητή αύξηση στο σύνολο του κοινού (+6%) και ιδιαίτερα στις ηλικιακές ομάδες 55-64 ετών (+13%) και 65-74 ετών (+31%). Έτσι, στο 92% εκτιμάται πλέον η διείσδυση του Ίντερνετ στις ηλικίες 55-64 ετών και στο 80% στις ηλικίες 65-74 ετών.

Στο 88% φτάνει πια η χρήση στα παιδιά 5-12 χρόνων (από 80% το 2019), ενώ στα παιδιά 10-12 ετών αγγίζει το 98%, στα παιδιά 7-9 ετών το 86% και σε εκείνα 5-6 ετών το 75%. Οι ηλικίες 5-6 ετών προτιμούν κυρίως το tablet (35%), καθώς και τα παιδιά 7- 9 ετών (45%), ενώ τα μεγαλύτερα παιδιά 10-12 ετών επιλέγουν κυρίως το smartphone (53%).

Χρησιμοποιώντας ως κύρια συσκευή πρόσβασης σε ποσοστό 96% το «έξυπνο» κινητό (smartphone), έναντι 52% του φορητού (laptop) και 38% του επιτραπέζιου υπολογιστή (desktop), οι Έλληνες χρήστες βρίσκονται online στο διαδίκτυο κατά μέσο όρο δύο ώρες την ημέρα.

Σταθερά ανοδικά εξελίσσονται επίσης η χρήση των κοινωνικών δικτύων (social media/networks), καθώς και οι ηλεκτρονικές αγορές, με τις ηλικίες 25-34 ετών να ξοδεύουν το μεγαλύτερο ποσό.

Τα Social Media χρησιμοποιούν σχεδόν 9 στους 10 Έλληνες και Ελληνίδες (87%), με το 86% των χρηστών να ασχολούνται καθημερινά. Ο μέσος χρόνος που καταναλώνουν σε αυτά, φτάνει στα 86 λεπτά τη μέρα. Λογαριασμό στο Facebook έχει το 80% και στο Instagram το 64%.  Τα παιδιά ηλικίας 5-12 ετών είναι επίσης σε πολύ μεγάλο βαθμό παρόντα στο Διαδίκτυο. Στην περίοδο της πανδημίας το παιδικό κοινό αυξήθηκε κατά 9%. Η έρευνα όμως διαπιστώνει ότι τα Ελληνόπουλα ήρθαν τόσο πολύ κοντά στον κόσμο του Διαδικτύου που τελικώς το internet τους; έγινε ανάγκη.

Το 75% του πληθυσμού έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο εξάμηνο, ενώ ξόδεψε για τις ηλεκτρονικές αγορές του κατά μέσο όρο 869 ευρώ. Οι ηλικίες 25-34 ετών ξόδεψαν το μεγαλύτερο ποσό (1.032 ευρώ). Σχεδόν το 90% των παιδιών είναι πλέον χρήστες του Ίντερνετ. Μπαίνουν στο Διαδίκτυο από την ηλικία των 5-6 ετών. Τα παιδιά ηλικίας 10-12 ετών είναι online σε μεγαλύτερο βαθμό από τα μικρότερα.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ