Πάνε υπουργείο
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Υγείας θα πραγματοποιήσουν σήμερα στις 13.00, οι εργαζόμενοι στους ΟΤΑ.
08:04
| Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012