ΟΣΕ: Ούτε προσωπικό ασφαλείας
Όπως καταγγέλλει αναγνώστης, σήμερα στις 16:40 στο σταθμό ΟΣΕ της Θεσσαλονίκης δεν υπήρχε κανένας υπάλληλος και καθόλ...
19:06
| Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013