Στο ”δρόμο” οι Πορτογάλοι
Τον ίδιο ''χορό'' με την Ελλάδα χορεύει και η Πορτογαλία. Έχουν βγει όλοι στους δρόμους...
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙ...
22:06
| Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012