ΗΠΑ: Λάθος που δεν στείλαμε υψηλόβαθμο αξιωματούχο στο Παρίσι
Τη λύπη του εξέφρασε ο Λευκός Οίκος, για την απόφαση του να μην στείλει ένα πρωτοκλασάτο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
23:30
| Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015