ΜΕΓΑΡΟ ΜΑΞΙΜΟΥ

Το Μαξίμου απαντά στη ΝΔ για την ΕΡΤ

Η ΝΔ εξακολουθεί να υπηρετεί τα συμφέροντα των καναλαρχών, εξακολουθεί να θέλει κλειστή την ΕΡΤ και την ενημέρωση υπο...