Ολοκληρώθηκε το πρώτο ημίχρονο στο ΟΑΚΑ με την ΑΕΚ και την Ξάνθη να είναι ισόπαλες δίχως τέρματα (0-0).
Η «Ένωση» από το 34′ αγωνίζεται με δέκα ποδοσφαιριστές λόγω αποβολής του Ζεράλδες.
Ολοκληρώθηκε το πρώτο ημίχρονο στο ΟΑΚΑ με την ΑΕΚ...

Ολοκληρώθηκε το πρώτο ημίχρονο στο ΟΑΚΑ με την ΑΕΚ και την Ξάνθη να είναι ισόπαλες δίχως τέρματα (0-0).
Η «Ένωση» από το 34′ αγωνίζεται με δέκα ποδοσφαιριστές λόγω αποβολής του Ζεράλδες.