Η Στεφανίδη πανηγυρίζει με τον Μπολτ – ΦΩΤΟ

Με τον κορυφαίο σπρίντερ Γιουσέιν Μπολτ φωτογραφήθηκε αμέσως μετά την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου... ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Με τον κορυφαίο σπρίντερ Γιουσέιν Μπολτ φωτογραφήθηκε αμέσως μετά την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο άλμα επί κοντώ, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο, η Κατερίνα Στεφανίδη.

Ο Τζαμαϊκανός σπρίντερ, μόλις είχε κατακτήσει το 9ο χρυσό μετάλλιο σε τρεις συνεχόμενες Ολυμπιάδες και ο φωτογραφικός φακός τον απαθανάτισε να πανηγυρίζει αγκαλιά με την Ελληνίδα πρωταθλήτρια.

Δείτε τις φωτογραφίες:

Πηγή φωτό: ΑΜΠΕ

Διαβάστε επίσης:

Συγχαρητήρια του Λεβέντη στην Στεφανίδη