Οι αποκλειστικές φωτογραφίες του markos.tv από τη Λειβαδιά, με τον πρόεδρο του Ατρομήτου Γιώργο Σπανό και το δήμαρχο Περιστερίου Ανδρέα Παχατουρίδη να χαλαρώνουν στη σουίτα του γηπέδου μετά την ισοπαλία με τον ΠΑΟ, δείχνουν την αγάπη αυτών των ανθρώπων για την ομάδα τους.
H αγάπη τους για την ομάδα
Ο πρόεδρος του Ατρομήτου, Γιώργος Σπανός, μαζί με τον δήμαρχο Περιστερίου, Ανδρέα Παχατουρίδη, παρακολουθούν με αγωνία την ομάδα τους να παίζει με τον ΠΑΟ… ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
