“Εξάσφαιρη” και… πάλι η ΑΕΚ

Δεύτερη σερί «εξάρα» μέσα σε λίγες ημέρες για την ΑΕΚ, που μετά τον Λεβαδειακό στο κύπελλο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Δεύτερη σερί «εξάρα» μέσα σε λίγες ημέρες για την ΑΕΚ, που μετά τον Λεβαδειακό στο κύπελλο διέσυρε με 6-0 και τη Βέροια στο ΟΑΚΑ, στο πλαίσιο της 19ης αγωνιστικής της Super League. Η Ένωση ήταν σαρωτική στο πρώτο ημίχρονο, οπότε πέτυχε πέντε γκολ με τους Χριστοδουλόπουλο (12΄), Λαμπρόπουλο (15΄), Μάνταλο (25΄), Τομάς (αυτογκόλ, 36΄) και Βράνιες (40΄), ενώ το τελικό σκορ διαμόρφωσε ξανά ο Χριστοδουλόπουλος στο 89΄.