Χωρίς τραμ την Πέμπτη

Δεν θα λειτουργήσει το τραμ αύριο από... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Δεν θα λειτουργήσει το τραμ αύριο Πέμπτη,12 Φεβρουαρίου, από 10.00 έως 13.00, λόγω στάσης εργασίας των εργαζομένων, προκειμένου να πραγματοποιήσουν γενική συνέλευση.