Χωρίς φάρμακα από αύριο;

Σε αναστολή χορήγησης δωρεάν φαρμάκων στους ασφαλισμένους προειδοποιεί ότι θα προχωρήσουν τα φαρμακεία...

Σε αναστολή χορήγησης δωρεάν φαρμάκων στους ασφαλισμένους προειδοποιεί ότι θα προχωρήσουν τα φαρμακεία,  αν δεν εξοφληθούν οι εκτελεσθείσες συνταγές του Μαρτίου μέχρι τις 15 Μαΐου, σε επιστολή του ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου.Σύμφωνα με τους φαρμακοποιούς, τον Μάρτιο τα χρέη του ΕΟΠΥΥ ανήλθαν σε 250 εκατ. ευρώ.«Είναι αδύνατον να συνεχιστεί η ομαλή λειτουργία των φαρμακείων μας. Τους καλούμε να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να πράξουν το καθήκον τους», τονίζεται στην επιστολή.