“Ξεσάλωσαν” πάλι οι τσαντάκηδες

Θύμα ληστείας έπεσε το μεσημέρι στο κέντρο της Αθήνας μια ηλικιωμένη γυναίκα.

Θύμα ληστείας έπεσε το μεσημέρι στο κέντρο της Αθήνας μια ηλικιωμένη γυναίκα. Συγκεκριμένα δύο άντρες που επέβαιναν σε μηχανή πλησίασαν την γυναίκα, η οποία περίμενε στην στάση Γεροδήμου και με την χρήση βίας της άρπαξαν την τσάντα. Η ηλικιωμένη διακομίσθηκε στο νοσοκομείο για την παροχή των πρώτων βοηθειών.