Το δάγκωμα της οχιάς τον έστειλε στο νοσοκομείο

Ο άτυχος άνδρας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για να του παρασχεθεί ειδική αγωγή...

Φίδι δάγκωσε έναν 82χρονο άνδρα στη Μεσοποταμία Φθιώτιδας, με αποτέλεσμα να διακομιστεί στο Νοσοκομείο Λαμίας.

Σύμφωνα με τις μαρτυρίες, νωρίς το μεσημέρι της Παρασκευής δέχτηκε δάγκωμα οχιάς και μεταφέρθηκε αρχικά στο Κέντρο Υγείας Μακρακώμης.

Στη συνέχεια με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ ο ηλικιωμένος μεταφέρθηκε σε καλή κατάσταση στο Νοσοκομείο Λαμίας για την παροχή ειδικής αγωγής.

Πηγή: LamiaReport