Τι θα γίνει με τα φαρμακεία

Διαβάστε για το νέο καθεστώς στη λειτουργεία των φαρμακείων.

Σύμφωνα με την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, τα φαρμακεία μπορούν να λειτουργούν τα Σάββατα και κατά τις απογευματινές ώρες της Δευτέρας και της Τετάρτης. Αντίθετα, με την ίδια δικαστική απόφαση παραμένει ως έχει το καθεστώς των διανυκτερεύσεων και των εφημεριών.Πηγή: Εθνος