Θεσσαλονίκη: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας από τους εργαζόμενους στην εταιρία “Μαρινόπουλος”

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Μακεδονίας - Θράκης πραγματοποίησαν εργαζόμενοι στον "Μαρινόπουλο"... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης πραγματοποίησαν εργαζόμενοι στον “Μαρινόπουλο“, με αφορμή την αίτηση υπαγωγής στον πτωχευτικό κώδικα που κατέθεσε η εταιρία και θα εκδικαστεί αύριο.

Στην κινητοποίηση συμμετείχαν και μέλη του Πανελλαδικού Σωματείου Εργαζομένων στις επιχειρήσεις “Αρβανιτίδης ΑΕΕΕ” , που διεκδικούν καταβολή των δεδουλευμένων.

Ακολούθησε συναυλία.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης:

Συμφωνία της “Μαρινόπουλος” με τους εργαζόμενους της εταιρείας

Ανησυχία του ΔΝΤ για το “κανόνι” της “Μαρινόπουλος”

Το ΚΚΕ για τους εργαζόμενους στην εταιρεία “Μαρινόπουλος”

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.