Θεσσαλονίκη: Φωτιά σε μάντρα αυτοκινήτων τα ξημερώματα – Κάηκαν δύο οχήματα – ΒΙΝΤΕΟ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Φωτιά ξέσπασε τα ξημερώματα της Πέμπτης (29/1) σε μάντρα οχημάτων στη δυτική Θεσσαλονίκη, δίπλα στη ΔΟΥ Αμπελοκήπων.
  • Η φωτιά εκδηλώθηκε περίπου στις 02:00 τα ξημερώματα σε δύο οχήματα που βρισκόταν μέσα στην μάντρα, επί της οδού Καραολή και Δημητρίου 15 στον Εύοσμο.
  • Στο σημείο επιχείρησαν δύο οχήματα της Πυροσβεστικής με έξι πυροσβέστες, θέτοντας άμεσα υπό έλεγχο τη φωτιά χωρίς τραυματισμούς, παρά μόνο υλικές ζημιές.

Φωτιά ξέσπασε τα ξημερώματα της Πέμπτης (29/1) σε μάντρα οχημάτων δίπλα στη ΔΟΥ Αμπελοκήπων, στη δυτική Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr, η φωτιά ξέσπασε περίπου στις 02:00 τα ξημερώματα σε δύο οχήματα που βρισκόταν μέσα στην μάντρα, επί της οδού Καραολή και Δημητρίου 15 στον Εύοσμο.

Στο σημείο επιχείρησαν δύο οχήματα της Πυροσβεστικής με έξι πυροσβέστες και κατάφεραν να θέσουν άμεσα υπό έλεγχο τη φωτιά χωρίς να επεκταθεί στα υπόλοιπα οχήματα και στις παρακείμενες επιχειρήσεις.

Από τη φωτιά δεν υπήρξε τραυματισμός παρά μόνο εκτεταμένες υλικές ζημιές στα δύο οχήματα.