Τέμπη: Σταθμάρχης για τα ρεπό του τριημέρου – Το πρόγραμμα βαρδιών του Μαρτίου και τα νέα ερωτήματα

Τα ρεπό των παλαιότερων σταθμαρχών Λάρισας για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας είχε κληθεί να καλύψει ο μοιραίος σιδηροδρομικός υπάλληλος που έστειλε τα δύο τρένα στην ίδια γραμμή προκαλώντας την τραγωδία στα Τέμπη με τους 57 νεκρούς.

Τέμπη: Σε σοκ οι επιβάτες που επέζησαν – «Δεν ζούμε, απλά επιβιώνουμε…»

Σύμφωνα με το πρόγραμμα των βαρδιών του Μαρτίου που δημοσιεύει η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» ο 59χρονος σταθμάρχης, που προφυλακίστηκε μετά την απολογία του, δεν είχε καμία βάρδια στον σταθμό της Λάρισας.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρόγραμμα που είχε εκδοθεί πριν από το δυστύχημα, καθώς ετοιμάζεται γύρω στις 25 του κάθε μήνα για τον επόμενο, ο Β.Σ. θα εργαζόταν ολόκληρο τον Μάρτιο στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου.

Τραγωδία στα Τέμπη: Αγωνία για 23χρονη φοιτήτρια που ακόμη αγνοείται

Σύμφωνα με το φύλλο παρουσίας Σταθμαρχών Σταθμού Λάρισας – Μεζούρλου για τον μήνα Μάρτιο 2023, από την 1η έως τις 3 Μαρτίου θα ήταν σταθμάρχης στον Παλαιοφάρσαλο και από τις 4 έως τις 8 του μήνα θα έβγαινε σε ρεπό που σημειώνεται ως ανάπαυση.

Από τις 9 έως τις 16 του μήνα θα ήταν επίσης βάρδια στον Παλαιοφάρσαλο, 17 με 19 του μήνα είχε ρεπό και από τις 20 έως τις 31 Μαρτίου θα εργαζόταν ξανά στον ίδιο σταθμό του Παλαιοφάρσαλου.

Τέμπη: Παρέμβαση της Βασιλικής Θάνου για την επιστολή Μητσοτάκη

Αυτό σημαίνει ότι το βράδυ του δυστυχήματος ο προφυλακισμένος σταθμάρχης εκτελούσε την τελευταία βάρδιά του στον σταθμό της Λάρισας για την τρέχουσα περίοδο.

Όπως είναι ήδη γνωστό, είχε αρχίσει να εργάζεται σε αυτό το κομβικό πόστο στις 25 Φεβρουαρίου, δηλ. το Σάββατο που άρχιζε το τριήμερο και στην ουσία θα έμενε μόνο τέσσερις ημέρες εκεί έως την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου, αφού από την 1η Μαρτίου έπρεπε να μετακινηθεί στον Παλαιοφάρσαλο, σύμφωνα με το πρόγραμμα.

Ήδη οι ανακριτικές Αρχές βάζουν κι άλλα πρόσωπα στο κάδρο των ερευνών με σκοπό να αποσαφηνιστεί πώς ένας υπάλληλος με προϋπηρεσία μόλις 16 ημερών επελέγη για να εργαστεί στην Λάρισα το τριήμερο, κατά τη διάρκεια του οποίου χιλιάδες άνθρωποι θα μετακινούνταν με τρένα.

Ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι οι βάρδιες Φεβρουαρίου είχαν βγει από το τέλος Ιανουαρίου, πριν καν ο σταθμάρχης αποκτήσει έστω κι αυτή την υποτυπώδη προϋπηρεσία. Οι βάρδιες βγήκαν από τον προϊστάμενο Επιθεώρησης και εστάλησαν κατά τη συνήθη πρακτική στον διευθυντή κυκλοφορίας, ο οποίος δεν διατύπωσε κάποια αντίρρηση και το πρόγραμμα εκτελέστηκε όπως είχε καταρτιστεί. Πλέον από το πρόγραμμα Μαρτίου προκύπτει ότι ο άπειρος σταθμάρχης επελέγη για την Λάρισα μόνο για το τριήμερο και στη συνέχεια θα εργαζόταν σε ένα λιγότερο απαιτητικό πόστο – όπως είχε συμβεί και στην αρχή της σύντομης καριέρας του.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ