Τέμπη: «Όταν ξέρεις το δρομολόγιο, δεν χρειάζεσαι τροχονόμο» – Η αποκάλυψη πρώην σταθμάρχη για τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ

Ο πρώην σταθμάρχης Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης, μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 και στον Νίκο Χατζηνικολάου, για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, αφήνοντας αιχμές για την διοίκηση του σιδηρόδρομου, επικαλούμενος δήλωση του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕ, για τους σταθμάρχες και τους μηχανοδηγούς.

«Είναι αδύνατο να αφήνουμε έναν άνθρωπο, που είναι άπειρος στην ουσία, να κάνει κυκλοφορία σ’ έναν τόσο νευραλγικό σταθμό. Ούτε εγώ μετά από 40 χρόνια σταθμάρχης δεν μπορώ να δουλέψω στην Λάρισα αν δεν κάνω πρώτα μια ειδική εκπαίδευση. Ο άνθρωπος στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Λάρισας ήταν χωρίς κανέναν από πάνω του. Δηλαδή δεν μπορούσε με τίποτα να διαχειριστεί μια ειδική περίπτωση κυκλοφορίας. Και αυτή δεν ήταν ειδική περίπτωση. Απλώς έφυγε το μυαλό του. Ήταν αλλού. Ήταν στρεσαρισμένος. Είναι ένας δυστυχής, ο οποίος δυστυχώς θα περάσει τα επόμενα χρόνια, έχοντας πάρει στο λαιμό του αθώες ψυχές» ανέφερε ο κ. Αποστολέρης.

Η αποφορά

«Δεν μπορώ να επιρρίψω μεγάλες ευθύνες σε αυτόν τον άνθρωπο, παρά στην ιεραρχία, η οποία από πάνω μέχρι κάτω, βρωμάει και ζέχνει. Και σας το λέω μετά αυτό μετά λόγου γνώσεως. Θα ξεκινήσω με μία δήλωση που έγινε στις 12/12/2021, από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ, με αιτία το κλείσιμο του σιδηροδρομικού σταθμού Βόλο. Τότε είχε δηλώσει ο Διευθύνων Σύμβουλος ότι “όταν ξέρεις το δρομολόγιο, δεν χρειάζεσαι τροχονόμο. Υπεύθυνοι για το δρομολόγιο θα είναι οι μηχανοδηγοί, που κατ’  ανάγκη θα εκτελούν χωρίς την παρουσία σταθμαρχών, το δρομολόγιό τους”. Είναι ντροπή ένας Διευθύνων Σύμβουλος να μιλάει με τέτοιον τρόπο. Δεν έχω να πω τίποτα άλλο, όταν σε μια ευρωπαϊκή χώρα όπως η Ελλάδα, ο Διευθύνων Σύμβουλος των Σιδηροδρόμων μιλάει με τέτοιο απαξιωτικό τρόπο» ξέσπασε ο κ. Αποστολέρης.

«Αν κάποιος έχει συμβουλεύσει τον Διευθύνοντα Σύμβουλο να πει αυτά τα πράγματα δεν είναι λογικό αυτή η διοίκηση να μιλάει για σιδηρόδρομο. Θα έπρεπε να έχουν εκδιωχθεί από την Ελλάδα. Όλες αυτές οι ψυχές σήμερα πραγματικά ζητούν δικαίωση. Οι οικογένειες βάζουν τα παιδιά τους στα τρένα, η διοίκηση των οποίων έχει τέτοιο πρόσωπο. Είναι ντροπή, είναι πραγματικά όνειδος για την Ελλάδα να βρίσκονται αυτοί οι άνθρωποι επικεφαλής. Ποιος τους έβαλες; Ποιος έβαλε διευθύνοντες συμβούλους, επιθεωρητές, διευθυντές και ποιοι είναι. Κομματόσκυλα και συνδικαλιστές, με την κακή έννοια του όρου» συνέχισε.

Και πρόσθεσε: «Ψάχνουμε να βρούμε γιατί μπήκε αυτός ο δυστυχής άνθρωπος σταθμάρχης; Ή ο μηχανοδηγός; Που έχει φύγει από τη ζωή. Φαντάζεστε πέντε ημέρες αερολιμενάρχη και να παίρνεις το αεροπλάνο να πας Βρυξέλλες; Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι βρωμάει από το κεφάλι αυτή η υπηρεσία. Αυτός ο οργανισμός, θα έπρεπε αύριο, κατά την άποψή μου, να σταματήσει να λειτουργεί. Και όλα αυτά που ακούω με εξοργίζουν»

Οι χαρτογιακάδες

«Αύριο κανείς δεν θα ταξιδέψει με το τρένο. Τενεκέδες αγάνωτοι θα ανεβοκατεβαίνουν στις γραμμές. Καταλαβαίνετε πού έχει φτάσει ο σιδηρόδρομος, με τέτοια διοίκηση; Δεν μιλώ πολιτικά. Είμαι “εραστής” του σιδηροδρόμου. Δεν είναι δυνατόν να κυκλοφορούν τρένα σήμερα με τέτοιες διοικήσεις. Θα παρακαλέσω την ελληνική πολιτεία. Αν σηκώσεις πεθαμένους σταθμάρχες από την Λάρισα και τους πεις τι έγινε θα τραβάνε τα μαλλιά τους. Αυτό το όνειδος πρέπει να τελειώσει. Πρέπει κάποια στιγμή να μπει φρένο. Και δεν τελειώνει. Γιατί; Η αναξιοκρατία, ο συνδικαλισμός, ο κακώς νοούμενος συνδικαλισμός, είναι η αιτία. Γιατί δεν μπορεί να κάνει διοίκηση ο συνδικαλιστής. Ο συνδικαλιστής συνδράμει σε αποφάσεις που παίρνουν οι διευθύνοντες.

Αυτοί λοιπόν οι χαρτογιακάδες που διορίζονται με κουμπαριές, και με άλλες, να μην πω, παράνομες πράξεις, βρίσκονται επικεφαλής οργανισμών, όπου κατάφεραν με μπακαλοδεύτερο, να σβήνουν, να σβήνουν, να σβήνουν, να σβήνουν. Και πού φτάσαμε; Σήμερα να θρηνούμε ένα δυστύχημα που δονεί αρνητικά ολόκληρη την Ευρώπη. Ντροπή μας» κατέληξε ο κ. Αποστολέρης.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ