Στη Θεσσαλονίκη οι Ευρωπαίοι σεφ

Στη ΔΕΘ έρχεται ο 8ος διαγωνισμός μαγειρικής Νοτίου Ευρώπης, στα πλαίσια της 22ης Έκθεσης Τροφίμων, Ποτών, Εξοπλισμού και Μηχανημάτων DETROP... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Στη Θεσσαλονίκη οι Ευρωπαίοι σεφ

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στις 7-10 Μαρτίου, υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, της Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, του ΕΟΤ και του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, με την υποστήριξη της World Association Of Chefs Societies (WACS).

Εκτός από την Ελλάδα, άλλες 12 χώρες θα συμμετάσχουν στο διαγωνισμό, μεταξύ των οποίων η Αυστρία, το Ισραήλ, η Τουρκία, η Κύπρος, η Ρωσία, η Ρουμανία κλπ. Τέλος, τις γεύσεις τους θα παρουσιάσουν στο κοινό και διακεκριμένοι σεφ.