“Σταμάτησαν” στη 17η κλοπή

Έβλεπαν ηλεκτρονικά και γυάλιζε το μάτι τους... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Τέλος στη δράση κακοποιών έβαλε το Σάββατο το μεσημέρι η αστυνομία στην Καλλιθέα. Συγκεκριμένα, συνελήφθησαν δύο άνδρες, 39 και 34 ετών, για κλοπές σε καταστήματα πώλησης ηλεκτρονικών ειδών σε διάφορες περιοχές της Αθήνας.Από την  έρευνα που διενεργήθηκε εξακριβώθηκε ότι οι συλληφθέντες έχουν διαπράξει συνολικά 17 κλοπές από καταστήματα πώλησης ηλεκτρονικών ειδών, από τα οποία είχαν αφαιρέσει συσκευές κινητών τηλεφώνων και ηλεκτρονικούς υπολογιστές.