Πού πηγαίνουν τα τέλη;

Πού πηγαίνουν τα τέλη κυκλοφορίας;

Ένα εύλογο ερώτημα είναι το που πάνε τα τέλη κυκλοφορίας. Εκτός των άλλων δεν προορίζονται για την επισκευή-κατασκευή δρόμων, ηλεκτρονικού εξοπλισμού (φανάρια, κάμερες κλπ.), αποζημίωση του ανθρώπινου δυναμικού που εμπλέκεται στην εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας, του εξοπλισμού για την διατήρηση καθαρών των δρόμων (από χιονοπτώσεις, αρδευτικά έργα κλπ);

Αφού προορίζονται και για την κάλυψη των παραπάνω αναγκών, πώς απαλλάσσονται τα νέας τεχνολογίας από την καταβολή τους; Αλλο πράγμα οι διευκολύνσεις για μη περιβαντολογική ρύπανση  (κυκλοφορία όλων των ημερών εντός δακτυλίου) και άλλο η απαλλαγή από την καταβολή των τελών  κυκλοφορίας.

Αποτέλεσμα της μη λογικής εφαρμογής των τελών κυκλοφορίας είναι η υπέρμετρη αύξηση των τελών κυκλοφορίας των συμβατικών οχημάτων και δει τα έως 2000 cc που παρουσιάζουν γεωμετρική αύξηση και κυκλοφορούν εντός Αθηνών λόγω των περιοριστικών μέτρων κυκλοφορίας λιγότερες ημέρες.

Η πληρωμή ΟΛΩΝ των κατόχων οχημάτων ΛΟΓΙΚΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ και όχι ανισότητες αδικαιολόγητες επιβαρύνσεις και εξαιρέσεις.

(Και φυσικά όταν οριοθετούμε τις κατηγορίες να μην κρυβόμαστε πίσω από τον αριθμό των κυβικών ανάλογα με το πώς μας συμφέρει.  όταν λέμε έως 1000, 1400, 1600, 1800, 2000 cc NA TO ENNOOYME και όχι έως 998, 1375, 1589, 1756  , 1924 cc κλπ αυτό είναι κοροϊδία).

Ευχαριστώ, Γιώργος Παπαλέξης

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ