Πανελλήνιες: Σχολιασμός θεμάτων Φυσικής, Ιστορίας, Οικονομίας – Φροντιστήρια εν τάξη

Οι υποψήφιοι διαγωνίστηκαν σήμερα στη Φυσική, Ιστορία και Οικονομία

Οι απαντήσεις των θεμάτων στη Φυσική ήταν μεγαλύτερης έκτασης από τις αντίστοιχες της προηγούμενης χρονιάς. Απαιτούσαν γνώσεις από την διδακτέα ύλη της Α και Β λυκείου και κάλυπταν το μεγαλύτερο κομμάτι της εξεταστέας ύλης της Γ λυκείου με βάση το σχολικό βιβλίο. Ειδικότερα, στο θέμα Α τα ερωτήματα ήταν σαφή και ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής μπορούσε σχετικά εύκολα να τα απαντήσει. Το θέμα Β ήταν παρόμοιας δυσκολίας με το περσινό με θεματολογία στην οποία οι μαθητές είχαν εξασκηθεί επαρκώς. Το ερώτημα αυξημένης δυσκολίας ήταν το Β3 γιατί εξέταζε δύο διαφορετικά φαινόμενα κρούσεων. Το θέμα Γ συνδύαζε δύο ενότητες και απαιτούσε μεγάλη προσοχή στην εκφώνηση με ερωτήματα κλιμακούμενης δυσκολίας. Και τέλος, το θέμα Δ κινήθηκε στην ίδια φιλοσοφία των προηγούμενων ετών με υψηλότερο βαθμό δυσκολίας σε σχέση με τα υπόλοιπα θέματα, ενώ τα ερωτήματα αφορούσαν τα ίδια κεφάλαια με αυτά της προηγούμενης χρονιάς.

Σχολιασμός θεμάτων:

Απαντήσεις θεμάτων:

https://www.en-taksi.gr/frontistiria/panelladikes2021/

Τα θέματα του μαθήματος της Ιστορίας χαρακτηρίζονται από σαφήνεια. Οι ασκήσεις κλειστού τύπου της Ομάδας Α’ προϋποθέτουν ουσιαστική κατανόηση των ενοτήτων, χωρίς ωστόσο ιδιαίτερα προσκόμματα και οι ορισμοί που ζητήθηκαν ήταν συγκεκριμένοι ιστορικοί όροι, με τους οποίους οι μαθητές είναι εξοικειωμένοι. Μόνο για τον ορισμό της Συνθήκης των Σεβρών έπρεπε οι μαθητές να αξιοποιήσουν τις γνώσεις τους από δύο κεφάλαια. Στις ερωτήσεις ανάπτυξης της Ομάδας Α’ οι μαθητές κλήθηκαν να ανακαλέσουν τις γνώσεις τους μόνο από το πρώτο κεφάλαιο της ύλης. Η διατύπωση του θέματος Β1 έχρηζε της προσοχής των μαθητών. Οι ασκήσεις της Ομάδας Β’ απαιτούσαν κριτική σκέψη, συνδυασμό ιστορικών γνώσεων και πληροφοριών από τα παραθέματα, αλλά δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυσκολία.

Σχολιασμός θεμάτων:

Απαντήσεις θεμάτων:https://www.en-taksi.gr/frontistiria/panelladikes2021/

Τα θέματα στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ήταν σαφώς διατυπωμένα και κλιμακούμενης δυσκολίας. Απαιτούσαν πολύ καλή γνώση και κατανόηση της θεωρίας και της μεθοδολογίας των ασκήσεων. Υπήρχαν λίγα σημεία που απαιτούσαν ιδιαίτερη προσοχή τα οποία μπορεί να δυσκόλευαν τους μαθητές Τα θέματα κάλυπταν σχεδόν το σύνολο της ύλης. Τα ζητήματα θεωρίας που αντιστοιχούν στο πρώτο και δεύτερο θέμα ήταν σαφή και προσαρμοσμένα στο σχολικό βιβλίο. Το τρίτο θέμα ήταν μια άσκηση από το 7ο κεφάλαιο, κομμάτι της ύλης που φέτος αποτέλεσε μετά από πολλά χρόνια εξεταστέα ύλη, ωστόσο δεν δυσκόλεψε ιδιαίτερα τους υποψήφιους αφού στηριζόταν σε απλή μεθοδολογία. Προσοχή απαιτούσε η αλγεβρική επίλυση του τελευταίου ερωτήματος. Το τέταρτο θέμα βασίζεται μόνο στο 3ο κεφάλαιο. Το ερώτημα Δ3 θα μπορούσε να προβληματίσει τους υποψήφιους. Ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής θα μπορούσε να επιτύχει υψηλή βαθμολογία.

Σχολιασμός θεμάτων:

Απαντήσεις θεμάτων:https://www.en-taksi.gr/frontistiria/panelladikes2021/

Για περισσότερες πληροφορίες: https://www.en-taksi.gr/

Μοιράσου το:
σχολίασε κι εσύ

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.