Μετά το γλέντι του γάμου τους πήγαν κατευθείαν να ψηφίσουν – ΦΩΤΟ

Νεόνυμφοι βρέθηκαν νωρίς το πρωί της Κυριακής στις κάλπες για να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα στη Λάρισα...

Νεόνυμφοι βρέθηκαν νωρίς το πρωί της Κυριακής στις κάλπες για να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα στη Λάρισα.

Η νύφη και ο γαμπρός αμέσως μετά το γαμήλιο γλέντι έφτασαν στις 8:30 περίπου το πρωί στο 13ο Δημοτικό Σχολείο στην συνοικία του Αβέρωφ για να ψηφίσουν.

Πηγή πληροφοριών/ΦΩΤΟ: onlarissa.gr