Mad Clip: Νέο βίντεο ντοκουμέντο από τη στιγμή του σοκαριστικού τροχαίου

Ένα νέο βίντεο ντοκουμέντο βλέπει το φως της δημοσιότητας, από τη στιγμή του σοκαριστικού τροχαίου, που στοίχισε τη ζωή στον Mad Clip.

Στις εικόνες από κάμερα ασφαλείας, που μετέδωσε ο ΑΝΤ1, καταγράφεται η πορεία του αμαξιού του 34χρονου τράπερ μέχρι τη στιγμή που γίνεται μία άμορφη μάζα σιδερικών.

Είναι η στιγμή εκείνη που χάνει τον έλεγχο του οχήματος, με αποτέλεσμα αυτό να προσκρούσει σε κολώνα φωτισμού.

Και αυτό το βίντεο βρίσκεται στο μικροσκόπιο των Αρχών, που ερευνούν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το μοιραίο τροχαίο.

Στο σημείο του δυστυχήματος, πηγαίνουν και σήμερα δεκάδες θαυμαστές του 34χρονου τράπερ, που αφήνουν λίγα λουλούδια ή κάποιο σημείωμα στη μνήμη του.

Πότε θα γίνει η κηδεία του – Νέες εικόνες από τη μοιραία Porsche

Σοκ προκάλεσε ο θάνατος του Mad Clip που σκοτώθηκε σε τροχαίο τα ξημερώματα της Πέμπτης 2 Σεπτεμβρίου σε ηλικία μόλις 34 ετών.  Ο γνωστός τράπερ επέστρεφε από τον γάμο της μάνατζέρ του στα νότια προάστια, όταν το αυτοκίνητό του προσέκρουσε διαδοχικά σε κολώνα και μετά σε δέντρο.

Η κηδεία του Mad Clip θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου στο Παλαιό Φάληρο.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση της δισκογραφικής του εταιρείας, η κηδεία του τραγουδιστή θα γίνει τη Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου στις 14:30 στον ιερό ναό Παναγίτσας Παλαιού Φαλήρου.

Η εξόδιος ακολουθία θα ψαλεί στις 16:30 στο Κοιμητήριο Παλαιού Φαλήρου.

Στο μικροσκόπιο τα βίντεο από κάμερες ασφαλείας

Οι Αρχές εξετάζουν το βίντεο ντοκουμέντο λίγο πριν από το τροχαίο, αλλά και τις κάμερες κατά μήκος της διαδρομής που έκανε ο δημοφιλής τραγουδιστής, μέχρι το σημείο του δυστυχήματος. Παράλληλα, αναμένεται και το πόρισμα της τοξικολογικής εξέτασης.

Στο βίντεο – ντοκουμέντο, φαίνεται η Porsche του 34χρονου να είναι δίπλα δίπλα στο φανάρι με ένα Audi R8. Όταν ανάβει το πράσινο αρχίζουν να αναπτύσσουν ιλιγγιώδη ταχύτητα. Αρχικά το όχημα του Mad Clip έχει μείνει πίσω αλλά στη συνέχεια επιταχύνει και ξεπερνά το άλλο αυτοκίνητο.

Όπως λένε οι ειδικοί το σημείο που έγινε το δυστύχημα είναι μια κλειστή στροφή, την οποία οι οδηγοί δεν μπορούν να περάσουν με ταχύτητα πάνω από 70 χλμ, ενώ ο τραγουδιστής, σύμφωνα με τις αρχές, μπήκε στην στροφή με σχεδόν διπλάσια ταχύτητα.

Ο οδηγός του πολυτελούς Audi κατέθεσε στην Τροχαία Ελληνικού και σύμφωνα με πληροφορίες υποστήριξε πως δεν είχε καμία σχέση με το τροχαίο. Για την κατάθεσή του ενημερώθηκε ο εισαγγελέας και αφέθηκε ελεύθερος.

Η μοιραία Porsche του Mad Clip που έχει μετατραπεί σε άμορφη μάζα

Φρέναρε απότομα ο Mad Clip;

Αυτό που ερευνάται όπως μετέδωσε το OPEN, είναι οι ροδιές. Βρέθηκαν δηλ. κάποια σημεία στον δρόμο που δείχνουν ότι το αυτοκίνητο του τράπερ φρέναρε απότομα. Ψάχνουν να βρουν τι είναι εκείνο που τον έκανε να φρενάρει ξαφνικά και να χάσει τον έλεγχο του οχήματός του με αποτέλεσμα τη μοιραία πρόσκρουση.

Στο μεταξύ αναμένονται τα αποτελέσματα των ιατροδικαστικών εξετάσεων που ίσως ρίξουν φως στα αίτια που τον οδήγησαν να φρενάρει απότομα, καθώς θα μπορούσε για παράδειγμα να οφείλεται σε αδιαθεσία.
Σημειώνεται ότι στο σημείο του δυστυχήματος, καθημερινά καταφτάνουν πολλοί νέοι άνθρωποι, θαυμαστές, φίλοι και συγγενείς του Mad Clip για να αφήσουν λίγα λουλούδια και ένα κερί στη μνήμη του.

Η δήλωση του πραγματογνώμονα για τις μπάρες και η απάντηση της Περιφέρειας Αττικής

Τις προηγούμενες ημέρες, ο πραγματογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς βρέθηκε στο σημείο του δυστυχήματος και μίλησε για τον τρόπο με τον οποίο έγινε το τροχαίο με θύμα τον Mad Clip.

Μιλώντας στην εκπομπή Alpha Παντού για τα αίτια που στοίχισαν τη ζωή του 34χρονου τραγουδιστή, εκτίμησε ότι το όχημα του τράπερ δεν κινούνταν κάτω από 120 χλμ. την ώρα.

Συγκεκριμένα δήλωσε: “Τα ίχνη που βλέπουμε πάνω στο οδόστρωμα δεν είναι ίχνη τροχοπέδησης, είναι ίχνη πλαγίας ολίσθησης, εκτροπής. Όταν έχουμε τέτοια χαρακτηριστικά ίχνη πάνω στο οδόστρωμα, η έναρξη των ιχνών προσδιορίζει το σημείο με ακρίβεια και το σημείο εκτροπής του οχήματος. Έχασε τον έλεγχο ο οδηγός” και έκανε μία πρόχειρη εκτίμηση ότι δεν κινείτο κάτω από 120 χλμ/την ώρα.

Ερωτηθείς, εάν τυχόν προστατευτικές μπάρες θα μπορούσαν να αποτρέψουν το θανατηφόρο τροχαίο, είπε ότι “τίποτα δεν είναι τυχαίο στην ασφαλή κατασκευή των οδών. Έπρεπε αυτή η λεωφόρος πριν παραδοθεί στους χρήστες να είχε μπάρες ασφαλείας πάνω στη νησίδα και στα δύο ρεύματα ανά κατεύθυνση”.

Τι απαντά η Περιφέρεια Αττικής

Απαντώντας στις δηλώσεις του πραγματογνώμονα για τις προστατευτικές μπάρες, η Περιφέρεια Αττικής αναφέρει σε σημερινή ανακοίνωσή της ότι “οι πραγματογνώμονες οφείλουν να υπηρετούν την αλήθεια κι όχι να επιδιώκουν εφήμερη δημοσιότητα”.

“Θα έπρεπε να γνωρίζει ότι καμία μπάρα ασφαλείας δεν θα μπορεί να εγγυηθεί την αποτροπή θανατηφόρου περιστατικού , αφού οι μεγαλύτερες ταχύτητες που αναπτύσσονται στα crash test των ΜΑΟ για επιβατικά αυτοκίνητα (από το αποτέλεσμα των οποίων εξαρτάται και το αν θα πάρουν πιστοποίηση κατά ΕΝ-1317 ή όχι) είναι 100 και 110Km/h. Συγκεκριμένα το TB11 (900kg – 100Km/h) και το ΤΒ32 (1500kg – 110Km/h)”, επισημαίνει η Περιφέρεια.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

“Η ατομική ευθύνη αποτελεί κρίσιμης σημασίας παράγοντα για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας

Τις τελευταίες ημέρες και με αφορμή τροχαίο ατύχημα, κατά το οποίο έχασε τη ζωή του γνωστός και δημοφιλής στους νέους τραγουδιστής, διακινείται στα μέσα ενημέρωσης από συγκεκριμένο πρόσωπο που αυτοπροσδιορίζεται ως πραγματογνώμονας, η ανεύθυνη άποψη ότι ευθύνεται η Περιφέρεια Αττικής για την τραγική κατάληξη του τροχαίου περιστατικού.

Ο αυτοπροσδιοριζόμενος πραγματογνώμονας ισχυρίζεται ότι θα έπρεπε να υπάρχουν στο συγκεκριμένο οδικό άξονα μπάρες, οι οποίες θα απέτρεπαν αν υπήρχαν, το θάνατο του τραγουδιστή.

Η άποψη αυτή στερείται σοβαρότητας κι επιστημονικής τεκμηρίωσης. Είναι εντελώς ανεύθυνη, δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια κι όποιος την προωθεί, λειτουργεί αποπροσανατολιστικά, ως προς τον προσδιορισμό της διακρίβωσης των πραγματικών αιτιών που οδήγησαν στην τραγική απώλεια του καλλιτέχνη.

Mad Clip

Ο πραγματογνώμονας θα έπρεπε να γνωρίζει ότι καμία μπάρα ασφαλείας δεν θα μπορεί να εγγυηθεί την αποτροπή θανατηφόρου περιστατικού , αφού οι μεγαλύτερες ταχύτητες που αναπτύσσονται στα crash test των ΜΑΟ για επιβατικά αυτοκίνητα (από το αποτέλεσμα των οποίων εξαρτάται και το αν θα πάρουν πιστοποίηση κατά ΕΝ-1317 ή όχι) είναι 100 και 110Km/h. Συγκεκριμένα το TB11 (900kg – 100Km/h) και το ΤΒ32 (1500kg – 110Km/h).

Για ταχύτητες της τάξης των 150 και 200Km/h ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ, επομένως οι συνέπειες της πρόσκρουσης είναι ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ.

Επίσης, τα crash test διενεργούνται με συγκεκριμένες συνθήκες, με βασική αυτή της γωνίας πρόσκρουσης που είναι 20 μοίρες με το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου.

ΚΑΝΕΝΑ crash test ΣΑΟ δεν διενεργείται με συνθήκες πλαγιολίσθησης, επομένως και εδώ το αποτέλεσμα της πρόσκρουσης είναι ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ.

Επιπλέον ο συγκεκριμένος δρόμος, λόγω του γεγονότος ότι διαθέτει μεγάλο πλάτος με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας αλλά και πολύ μεγάλη νησίδα πλάτους πέντε μέτρων μεταξύ των δυο ρευμάτων, δεν ανήκει στους δρόμους προτεραιότητας για τοποθέτηση μπαρών. Επιπλέον επισημαίνουμε ότι το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο δρόμο που διέρχεται κατοικημένη περιοχή είναι 50 χιλιόμετρα. Όποιος υπερβαίνει το όριο αυτό, συνειδητά θέτει σε κίνδυνο τόσο τη ζωή του, όσο και άλλων συνανθρώπων μας.

Σε κάθε περίπτωση , καλούμε τον κάθε είδους πραγματογνώμονα, αφενός να αναδεικνύει την έννοια της ατομικής ευθύνης όσον αφορά την τήρηση των κανόνων κυκλοφορίας από όλους, που είναι κρίσιμος παράγοντας για την οδική ασφάλεια.

Αφετέρου, να συμπεριφέρεται με υπευθυνότητα και να μην προσπαθεί να κερδίσει με αστήρικτες απόψεις μερικά λεπτά δημοσιότητας, σε βάρος της αλήθειας”.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ