Κρήτη: «Είδα τον γιο μου και τρόμαξα» – Ξεσπά η μητέρα του 22χρονου που υπέστη εγκαύματα από καυτό λάδι

Ακόμη μία καταγγελία έρχεται να προστεθεί σε εκείνες για εργασιακή «ζούγκλα» στον τομέα του τουρισμού. Ένας 22χρονος στην Κρήτη, μαθητευόμενος μάγειρας, εργαζόταν στην κουζίνα μεγάλου ξενοδοχείου στα Μάλια. Η μητέρα του 22χρονου περιγράφει όλα όσα συνέβησαν και ξεσπά, προαναγγέλλοντας προσφυγή στη δικαιοσύνη.

Της Εύης Κατσώλη

Κατά τη διάρκεια της εργασίας του, τού ζητήθηκε να μεταφέρει μια βαριά κατσαρόλα με καυτό λάδι προκειμένου να το πετάξει και παρά τους αρχικούς του ενδοιασμούς, οι υπεύθυνοι επέμεναν με αποτέλεσμα να συμβεί ατύχημα και ο 22χρονος να υποστεί εγκαύματα δεύτερου βαθμού.

Μιλώντας στον Realfm 97,8 και την εκπομπή του Μάνου Νιφλή η μητέρα του 22χρονου υποστήριξε ότι «το πρόσωπο και τα χέρια του είναι γεμάτα εγκαύματα β’ βαθμού. Ίσως του αφήσουν κάποια σημάδια όταν επουλωθούν. Από ψυχολογική άποψη το παιδί έχει υποστεί σοκ, πονάει πολύ, είναι απόμακρο και κλεισμένο συνέχεια στο  δωμάτιό του. Αποφεύγει να κοιτάζει τον καθρέφτη και δεν μπορεί να κοιμηθεί. Αρχικά νόμιζα ότι τα εγκαύματά του δεν ήταν εκτεταμένα και όταν είδα τον γιο μου τρόμαξα. Είδα ένα παιδί καμένο. Ευτυχώς φορούσε γυαλιά και δεν πετάχτηκε το καυτό λάδι στα μάτια του».

Όπως κατήγγειλε η κυρία Μαρίνα, «όταν του είπε ο β’ μάγειρας να πετάξει το λάδι, ο γιος μου τού απάντησε ότι δεν μπορεί να γίνει αυτό γιατί καίει πάρα πολύ. Τότε εκείνος τον έβρισε και το παιδί αναγκάστηκε να το κάνει. Όταν ακούμπησε την κατσαρόλα πάνω σε κρύα επιφάνεια γιατί είχε κάψει ήδη το χέρι του και πονούσε, έγινε μια «έκρηξη» λαδιού – προφανώς από τη διαφορά θερμοκρασίας – και τον… έλουσε στο πρόσωπο και τα χέρια. Το παιδί ούρλιαζε από τον πόνο και ζητούσε να πάει στο νοσοκομείο».

Σύμφωνα με την μητέρα, «υπήρξε παντελής αδιαφορία από τους υπεύθυνους. Μετά το ατύχημα μετέφεραν το παιδί σε ένα δωμάτιο κλιματιζόμενο, όπου υπήρχαν ωμά κρέατα. Ένας εγκαυματίας με ανοιχτές πληγές σε χώρο με ωμά κρέατα θα μπορούσε να «αρπάξει» οποιοδήποτε μικρόβιο και να μολυνθεί. Επίσης όταν ο γιος μου ζήτησε να πάει ασθενοφόρο για να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο, του αρνήθηκαν και είπαν ότι θα τον εξετάσει δικός τους γιατρός, προφανώς επειδή ήταν ανασφάλιστος. Κάλεσαν όντως γιατρό, ο οποίος πήγε έπειτα από μία ώρα. Τον εξέτασε και του έδωσαν να βάλει μια αλοιφή, την οποία έπρεπε να την αγοράσουν από φαρμακείο. Η απάντηση δε, των υπευθύνων ήταν: «εντάξει παιδί μου. Πάρε ρεπό για δύο ημέρες και έλα ξανά να δουλέψεις».

«Θα κινηθώ νομικά»

Όπως είπε η μητέρα του 22χρονου «θα κινηθώ νομικά». Μάλιστα επεσήμανε ότι δεν την ενημέρωσε κανένας για το ατύχημα του παιδιού της, αλλά το έμαθε από το ίδιο, όταν κατάφερε κάποια στιγμή να της μιλήσει.

«Δεν βρέθηκε ένας άνθρωπος να ενημερώσει την οικογένειά του. Προσπαθήσαμε να μιλήσουμε με τον υπεύθυνο του ξενοδοχείου και… ως δια μαγείας δεν θυμόταν ούτε το παιδί, ούτε αν υπήρχε κάποιο ατύχημα. Πήγαμε από το ξενοδοχείο, όπως μας είπε για να το συζητήσουμε από κοντά το θέμα και δεν εμφανίστηκε ποτέ. Εξαφανισμένος ήταν και ο ιδιοκτήτης» τόνισε χαρακτηριστικά η κυρία Μαρίνα.

Ακούστε το ηχητικό:

Κοκκολάκης (Πρόεδρος Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ν. Ηρακλείου)

«Οργή και αγανάκτηση»

«Ως σωματείο καταδικάζουμε το γεγονός. Νιώθουμε οργή και αγανάκτηση» τόνισε στο enikos.gr ο πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Νομού Ηρακλείου, Νίκος Κοκκολάκης.

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι «το παιδί πήγε για πρώτη φορά να δουλέψει, τον είχαν ανασφάλιστο και όταν συνέβη το ατύχημα, η αντιμετώπισή του ήταν τραγική. Είμαστε δίπλα στον εργαζόμενο και την οικογένειά του σε ό, τι χρειαστούν. Ήδη έχει γίνει καταγγελία στον e- ΕΦΚΑ και το επόμενο βήμα είναι η καταγγελία και στην Επιθεώρηση Εργασίας».

 

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ