Κρίσιμα ερωτήματα: Πιστοποιημένος ή όχι ο οπλοφόρος Δημήτρης Δάφνης;

Σε άμεση παραδοχή της οπλοφορίας του προχώρησε ο επιχειρηματίας Δημήτρης Δάφνης, ιδιοκτήτης της Aeroservices, εταιρείας συντήρησης ελικοπτέρων, μεταξύ των οποίων και τα Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας.

Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΚΟΝΤΗ

Σε επιστολή που απέστειλε προς ενημερωτική ιστοσελίδα αμυντικών θεμάτων, ο «κόκκινος» επιχειρηματίας, με σπουδές στην πρώην ΕΣΣΔ, δηλώνει ευθαρσώς ότι κατέχει «νόμιμη άδεια οπλοφορίας».

Αξιο προσοχής είναι πως δεν αναφέρεται σε οπλοκατοχή, αλλά σε οπλοφορία. Συνεπώς, κάποιες από τις απορίες που έχουν δημιουργηθεί από τη δραστηριότητα του επιχειρηματία αρχίζουν να απαντώνται, έστω και εμμέσως.

Βεβαίως, τα κρίσιμα ερωτήματα εξακολουθούν να υπάρχουν. Αλήθεια, οι ξένες εταιρείες, των οποίων το λογότυπο χρησιμοποιεί στο site της εταιρείας του, γνωρίζουν ότι ο συνεργάτης τους οπλοφορεί; Και, μιας και γίνεται αναφορά στις ξένες εταιρείες, θα πρέπει να τεθεί ξανά το ερώτημα, στο οποίο επιμελώς ο κ. Δάφνης αποφεύγει να απαντήσει:

Η εταιρεία του είναι εξουσιοδοτημένη από την Airbus; Και, αν όχι, έχει δικαίωμα να χρησιμοποιεί το λογότυπο της Airbus στην ιστοσελίδα της Aeroservices και να έχει την ταμπέλα έξω από το συνεργείο του, που δηλώνει «εξουσιοδοτημένο κέντρο Airbus»; Θα μπορούσε εξάλλου να κάνει το «τρικ» που κάνουν κάποια συνεργεία που δεν είναι εξουσιοδοτημένα και γράφουν «εξειδικευμένο» συνεργείο της «τάδε» μάρκας, ώστε να παραπλανούν τους πελάτες τους.

«Αιχμαλωσία»

Η σημασία της απάντησης, που δεν έχει ακόμα δοθεί, γίνεται αντιληπτή από αυτό που συμβαίνει με τα Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας. Τα τελευταία δύο χρόνια, η Πολεμική Αεροπορία ζει ένα καθεστώς ιδιότυπης «αιχμαλωσίας» από τον κ. Δάφνη. Το 2017, η Γενική Διεύθυνση Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων (ΓΔΑΕΕ) του υπουργείου Εθνικής Αμυνας προκήρυξε τον διαγωνισμό «Εν Συνεχεία Υποστήριξη – Follow On Support (FOS) Ελικοπτέρων AS-332C1 SUPER PUMA» με συνολικό προϋπολογισμό 37.767.204 ευρώ, για λογαριασμό της Πολεμικής Αεροπορίας. Μετά από τέσσερα χρόνια και πολλές ενστάσεις, προσφυγές και δικαστικές μάχες που ξεκίνησε ο κ. Δάφνης, κατάφερε να αποκλείσει από τον διαγωνισμό ακόμα και την κατασκευάστρια εταιρεία των Super Puma. Οπως ο ίδιος ομολογεί στην πρόσφατη επιστολή του, «το 95% των συμβάσεων που έχει αναλάβει η Aeroservices από το ελληνικό Δημόσιο είναι προϊόν δικαστικών αποφάσεων». Απ’ ό,τι φαίνεται, ο επιχειρηματίας, φίλος του πρώην αναπληρωτή υπουργού Αμυνας Δημήτρη Βίτσα, έχει βρει τον τρόπο να κερδίζει τις δικαστικές διαμάχες και να αποδίδεται το δίκαιο.

Μεταξύ των κρισιμότερων ερωτημάτων που προκύπτουν μετά την επιστολή του επιχειρηματία είναι και το αν αληθεύει ότι η Πολεμική Αεροπορία προσπαθεί επί τέσσερα χρόνια να εξασφαλίσει την υποστήριξη των πολύτιμων Super Puma, ενώ ο κ. Δάφνης τη σέρνει στα δικαστήρια σε κάθε κίνηση που επιχειρούν να κάνουν η ΓΔΑΕΕ και το υπουργείο Εθνικής Αμυνας, προσπαθώντας να λύσουν το ζήτημα αυτών των ελικοπτέρων.

Εντέλει, όπως μπορεί να δει κανείς στην ιστοσελίδα του υπουργείου, η ΓΔΑΕΕ φαίνεται σαν να… παρακαλάει τον κ. Δάφνη να υποβάλει προσφορά.

Διαβάστε εδώ ολόκληρο το δημοσίευμα της Realnews

Δημήτρης Δάφνης

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ