Κορονοϊός – Λάρισα: Διασωληνώθηκε κι άλλος ασθενής – Πρόκειται για 81χρονη από τον Αμπελώνα

Άλλος ένας ασθενής με κορονοϊό διασωληνώθηκε πριν από λίγη ώρα στη Λάρισα...

Άλλος ένας ασθενής με κορονοϊό διασωληνώθηκε πριν από λίγη ώρα στη Λάρισα. Πρόκειται για μια 81χρονη γυναίκα από τον Αμπελώνα η οποία βρισκόταν σε θάλαμο αρνητικής πίεσης στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας. Η ηλικιωμένη είναι το τέταρτο κρούσμα που εισάγεται στη ΜΕΘ του νοσοκομείου.

Πηγή πληροφοριών: larissanet.gr