Καμπανάκι από την ΕΕΤ για νέες ηλεκτρονικές απάτες – Πώς να προστατευτείτε – ΒΙΝΤΕΟ

Για δύο ηλεκτρονικές απάτες, την υποτιθέμενη τεχνική υποστήριξη και την κλοπή στοιχείων ταυτότητας, ενημερώνει η Ελληνική Ένωση Τραπεζών (EET), στο πλαίσιο της εκστρατείας ευαισθητοποίησης του κοινού για θέματα κυβερνοασφάλειας, αλλά και του ευρωπαϊκού μήνα ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.

Όπως έχει αναφέρει η ΕΕΤ στο ενημερωτικό υλικό με την τυπολογία των απατών στον «κυβερνοχώρο» και τους τρόπους πρόληψης, πέραν των περιπτώσεων απάτη του CEO (CEO Fraud), απάτη μέσω τιμολογίων και λοιπών παραστατικών (invoice Fraud), απατηλές τηλεφωνικές κλήσεις (vishing), απατηλά μηνύματα SMS (smishing), απατηλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (phishing), απατηλές ιστοσελίδες τραπεζών (spoofed bank websites), απάτη μέσω διαδικτυακών ραντεβού (romance scam), κλοπή δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (personal data theft), απάτες σχετιζόμενες με επενδύσεις (investment scams), απάτες σε αγορές μέσω διαδικτύου (online shopping scams), προστέθηκαν και οι απάτες υποτιθέμενης τεχνικής υποστήριξης, ηλεκτρονικές απάτες μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, κλοπές στοιχείων ταυτότητας, και απάτες μέσω αλλαγής κάρτας SIM (SIM Swapping).

Πως να αναγνωρίσετε τις απάτες υποτιθέμενης τεχνικής υποστήριξης

Πως να προστατευτείτε από απάτες υποτιθέμενης τεχνικής υποστήριξης

Ο σκοπός της κλοπής των στοιχείων ταυτότητας ενδέχεται να είναι:

Τι είναι η κλοπή στοιχείων ταυτότητας;

Η κλοπή στοιχείων ταυτότητας συμβαίνει όταν κάποιος κλέβει τα προσωπικά σου στοιχεία (π.χ. ονοματεπώνυμο, αριθμός πιστωτικής κάρτας, αριθμός κοινωνικής ασφάλισης, αριθμός άδειας οδήγησης, αριθμός αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου, ΑΦΜ, κ.λπ.) με σκοπό την πραγματοποίηση απάτης

Πως να προστατευτείτε από την κλοπή στοιχείων ταυτότητας:

Exit mobile version