Εξιτήριο πήρε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Εξιτήριο πήρε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ο οποίος νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς».- Ο Προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας αισθάνθηκε χθες ελαφρά αδιαθεσία, με αποτέλεσμα να μεταβεί στο νοσοκομείο με δικό του μέσο.- Υποβλήθηκε στις απαραίτητες εξετάσεις, προκειμένου να διαπιστωθεί η κατάσταση της υγείας του.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Εξιτήριο πήρε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ο οποίος νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς»,

Ο Προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας αισθάνθηκε χθες ελαφρά αδιαθεσία, με αποτέλεσμα να μεταβεί στο νοσοκομείο με δικό του μέσο, ενώ μπήκε περπατώντας στα εξωτερικά ιατρεία, όπου υποβλήθηκε στις απαραίτητες εξετάσεις, προκειμένου να διαπιστωθεί η κατάσταση της υγείας του.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.