Έφοδος του Ρουβίκωνα στον Ευαγγελισμό

Όπως αναφέρουν σε κείμενό τους...

“Έφοδο” στον Ευαγγελισμό πραγματοποίησαν μέλη του Ρουβίκωνα. Όπως αναφέρουν σε κείμενό τους σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου, βρέθηκαν στο γραφείο της διοικήτριας λόγω του εργατικού ατυχήματος που είχε γίνει στο νοσοκομείο στις 4 Δεκεμβρίου.