Διαμαρτύρονται οι εργαζόμενοι στο μετρό

Πορεία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν το μεσημέρι εργαζόμενοι στο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Διαμαρτύρονται οι εργαζόμενοι στο μετρό

 

Πορεία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν το μεσημέρι εργαζόμενοι στο κατασκευαστικό κομμάτι του μετρό της πόλης σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις απολύσεις συναδέλφων τους.

Η πορεία ξεκίνησε από το σταθμό του ΟΣΕ και ολοκληρώθηκε στα γραφεία του “Αττικό Μετρό”, στην οδό 26ης Οκτωβρίου.