Μπακογιάννης στον Realfm 97,8: Περισσότερες από 200 υπηρεσίες με λίγα «κλικ» – Στο 100% η ψηφιοποίηση

«Έχουμε ψηφιοποιήσει το 100% των υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων» τόνισε ο Κώστας Μπακογιάννης μιλώντας στον Realfm 97,8 και την εκπομπή του Μάνου Νιφλή.

Ο Δήμαρχος Αθηναίων είπε ότι αν κάποιος μπει στην πλατφόρμα eservices.cityofathens.gr θα βρει περισσότερες από 200 υπηρεσίες που μπορεί να εξυπηρετηθεί εύκολα και γρήγορα με μερικά «κλικ»: μπορεί να είναι από το άνοιγμα της οικογενειακής μερίδας έως την αναζήτηση πολεοδομικών αδειών, από τη βεβαίωση για τη μη οφειλή ΤΑΠ έως την έκδοση ενός παραβόλου  ή την έκδοση άδειας πολιτικού γάμου.

«Μιλάμε ακόμη και για πρόσβαση στις πολεοδομικές άδειες, μπορεί κάποιος να αναζητήσει την άδειά του» δήλωσε ο Κώστας Μπακογιάννης και πρόσθεσε ότι παράλληλε «τρέχει» ένα ξεχωριστό έργο για την ψηφιοποίηση όλου του αρχείου της Πολεοδομίας καθώς στον Δήμο της Αθήνας υπάρχει ένα αρχείο που… πηγαίνει πίσω 100-150 χρόνια.

«Στοχεύουμε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο, πιο προσβάσιμο και με όση περισσότερη διαφάνεια γίνεται» είπε χαρακτηριστικά.

Ο Δήμαρχος Αθηναίων διευκρίνισε ότι «θα συνεχίσει να ισχύει και το ραντεβού για ηλικιωμένους και ανθρώπους που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία. Ταυτόχρονα έχουμε και το 1595, τον τηλεφωνικό αριθμό του Δήμου Αθηναίων, ενώ έχουμε και το application, novoville που κάποιος μπορεί να αναφέρει οτιδήποτε βλέπει στην Αθήνα, από μια λακκούβα στον δρόμο έως έναν κάδο που έχει υπερχειλίσει κι ένα πεζοδρόμιο που έχει σπάσει. Είναι το ψηφιακό «τα παράπονα στον Δήμαρχο».

Σε ερώτηση για το εάν διατηρούνται οι θέσεις εργασίας λόγω της ψηφιοποίησης απάντησε: «Ασφαλώς. Στόχος μας είναι να κάνουμε όσο γίνεται περισσότερα με λιγότερα. Δεν είναι οι εποχές για σπατάλες, είναι εποχές ό, τι κάνουμε να το κάνουμε με πολλή σοβαρότητα και μελέτη».

Ο κ. Μπακογιάννης υποστήριξε ακόμη ότι «η ψηφιοποίηση σημαίνει συρρίκνωση του χρόνου αναμονής και μας επιτρέπει να παρακολουθούμε τους εαυτούς μας και να τους αξιολογούμε. Επειδή μέσω της ψηφιοποίησης αντλούμε στοιχεία, μπορούμε να παρακολουθούμε εκ των έσω τον Δήμο Αθηναίων και πλέον αντικειμενικά και με διαφάνεια να εντοπίζουμε τα σημεία στα οποία… πονάμε, τα σημεία που μας δημιουργούν καθυστερήσεις και να ενισχύουμε τις υπηρεσίες μας εκεί όπου υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη».

Ο κ. Μπακογιάννης  τόνισε ότι «το ελληνικό κράτος έχει ψηφιοποιήσει συνολικά 1.500 υπηρεσίες. Ο Δήμος Αθηναίων από μόνος του έχει τις 207».

Ο ίδιος διευκρίνισε ακόμη ότι «η πλατφόρμα eservices.cityofathens.gr είναι διαθέσιμη δωρεάν σε όλους τους Δήμους. Τους παρέχουμε την τεχνολογική υποδομή, τις υπηρεσίες ώστε να μπορέσουν μετά να τις «κουμπώσουν» με τους δικούς τους ανθρώπους και μηχανισμούς και να προσφέρουν τα ίδια στους δημότες τους».

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ:

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ