ΑΒ Βασιλόπουλος: Θρέψη, ποιότητα και στήριξη τοπικών παραγωγών – Το τρίπτυχο για ένα βιώσιμο προϊόν

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος το «Καλό είναι για όλους», για τον Άνθρωπο, για το Περιβάλλον, πόσο μάλλον και για τα Προϊόντα της.

Ξεφυλλίσαμε την έκθεση «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2022» της ΑΒ Βασιλόπουλος και διαπιστώσαμε πως για την εταιρεία σημασία δεν έχει μόνο το νόστιμο φαγητό, αλλά τα προϊόντα που φτάνουν στο τραπέζι κάθε ελληνικού νοικοκυριού να είναι ποιοτικά, ελεγμένα και πιστοποιημένα. Η ποιότητα των προϊόντων που προσφέρει στους πελάτες της, αποτελεί το Α και το Ω. Έτσι, φροντίζει να τη διασφαλίζει σε όλα τα στάδια, από το χωράφι έως το ράφι της. Ταυτόχρονα, βασικό μέλημά της είναι, επίσης, τα προϊόντα της να αφήνουν όσο το δυνατόν μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, γι’ αυτό και στοχεύει στην ολοένα και μεγαλύτερη μείωση της σπατάλης τροφίμων και τον περιορισμό των πλαστικών, ώστε να παραδώσουμε ένα καλύτερο αύριο στις επόμενες γενιές.

 

 

Ακόμη μια σημαντική πρωτοβουλία της ΑΒ είναι η συνεργασία με τοπικούς παραγωγούς. Με το 90% των προμηθευτών του να είναι τοπικοί παραγωγοί, όχι μόνο διασφαλίζεται ότι οι καταναλωτές αγοράζουν πάντα τα καλύτερα και τα πιο επιμελώς φροντισμένα και διαλεκτά προϊόντα από διάφορες περιοχές της χώρας, αλλά ταυτόχρονα στηρίζεται η περιφερειακή οικονομία.

 

 

Το Πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας, που υλοποιείται εδώ και πέντε χρόνια και είναι σχεδιασμένο σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή, αποτελεί εχέγγυο για βιώσιμα και ποιοτικά προϊόντα. Είναι χαρακτηριστικό ότι με το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχουν επωφεληθεί 234 παραγωγοί σε όλη την Ελλάδα.

Μέσα από το ευφυές αυτό πρόγραμμα, 31 τηλεμετρικές διατάξεις με δυνατότητα διασύνδεσης περισσότερων από 15.000 ευφυών συσκευών έχουνε εγκατασταθεί, ενώ μέτρηση περιβαλλοντικού αποτυπώματος έχει γίνει σε 17 παραγωγούς και τρεις συνεταιρισμούς.

Υγιεινές διατροφικές επιλογές

Η ΑΒ Βασιλόπουλος επιδιώκει να αλλάξουμε συνήθειες με μια στροφή σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και καθημερινότητας. Δεν είναι τυχαίο ότι το 54% των πωλήσεων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας για το 2022 αποτελούν υγιεινές διατροφικές επιλογές (με βάση τον αλγόριθμο αξιολόγησης Nutri-Score). Για παράδειγμα στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος μπορεί να βρει κάποιος ψητό κοτόπουλο με 25% λιγότερο αλάτι, διατηρώντας όμως, την ίδια αγαπημένη γεύση. Και επειδή υγιεινό = ποιοτικό, συνεχείς είναι οι έλεγχοι που πραγματοποιούνται στα καταστήματα του εταιρείας με επιθεωρήσεις υγιεινής, μικροβιολογικές αναλύσεις αλλά και αναλύσεις σε τρόφιμα και σε επιφάνειες επεξεργασίας τροφίμων.

Για την εξασφάλιση της ποιότητας εξίσου συχνοί είναι οι έλεγχοι σε επίπεδο προμηθευτών, ώστε να επιβεβαιωθεί ότι κι εκείνοι πληρούν τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αλλά και τις εσωτερικές προδιαγραφές. Το 2022 έγιναν 1.316 εργαστηριακές αναλύσεις σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ΑΒ, ελέγχθηκαν 356 προμηθευτές και πραγματοποιήθηκαν 25 επισκέψεις κτηνιάτρων για τη διασφάλιση της ποιότητας και νομιμότητας των αμνοεριφίων σε περιόδους μεγάλης κατανάλωσης (Πάσχα – Χριστούγεννα).

Πιστοποιήσεις και βραβεία

Δέσμευση της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι να διατηρείται η υψηλή ποιότητα των προϊόντων, αλλά και να υιοθετούνται ορθές περιβαλλοντικές πρακτικές. Για τους λόγους αυτούς υπάρχει συνεργασία με τους προμηθευτές, ώστε τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας να παράγονται υπεύθυνα και να φέρουν διεθνώς αναγνωρισμένες πιστοποιήσεις αειφορίας, όπως αυτές που έχουν οριστεί από τους οργανισμούς Fairtrade, UTZ – Rainforest Alliance και RSPO.

Δεν είναι τυχαίο ότι προϊόντα της ΑΒ Βασιλόπουλος, όπως το Φαγκρί «ΑΒ Επιλογή», με υψηλή διατροφική αξία αποτελεί κορυφαία ποιοτικά επιλογή και έχει κατακτήσει βραβείο Ανώτερης Γεύσης 2 Χρυσών Αστεριών, όπως και άλλα ψαρικά και γενικότερα τρόφιμα.

Οι πρωτοβουλίες αυτές σε συνδυασμό με όλες τις υπόλοιπες που αφορούν τον Άνθρωπο, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον καθιστούν την ΑΒ Βασιλόπουλος «πρωταγωνίστρια» στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη για το 2022. Μέσα σε μια δύσκολη συγκυρία που οι παγκόσμιες προκλήσεις, όπως η κλιματική αλλαγή, η ενεργειακή κρίση και οι ανατιμήσεις κυριάρχησαν, η ΑΒ Βασιλόπουλος «έκανε το καλό για όλους» με νοιάξιμο και φροντίδα.

 

 

Άλλωστε η δύναμη της στήριξης της τοπικής κοινωνίας, ποιοτικών προϊόντων αλλά και της προστασίας του περιβάλλοντος μπορεί να κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων. Και η ΑΒ Βασιλόπουλος δεσμεύεται να συνεχίσει με δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας με τον ίδιο ρυθμό και το 2023…

Μπορείτε να διαβάσετε εδώ ολόκληρη την Έκθεση «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2022» της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ