Άνοιξε ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός».
Ο σταθμός είχε τεθεί προσωρινά εκτός λειτουργίας λόγω τεχνικής βλάβης σε κυλιόμενη κλίμακα που προκάλεσε έκλυση καπνού, σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ.
Οι συρμοί διέρχονταν από τον σταθμό χωρίς στάση.
Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS
Άνοιξε ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός».
Ο σταθμός είχε τεθεί προσωρινά εκτός λειτουργίας λόγω τεχνικής βλάβης σε κυλιόμενη κλίμακα που προκάλεσε έκλυση καπνού, σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ.
Οι συρμοί διέρχονταν από τον σταθμό χωρίς στάση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ